12 Mart 2012 Pazartesi

TART YUVASI

Gönderen:ugurböcegi1
Katılımı için çok teşekkür ediyorum.Arkadaşımın güzel tariflerini görmek için blogunu TIKLAYIN 

Leyla

Günaydinlar sevgili gönül dostlarima. Hepinize güzel, keyifli ve bol kazancli bir hafta dilerim.
Bir kac gündür yine sizlerden ayri kaldim, malum bizim evde tamir tasilat basladi. Yani anliyacaksiniz ki cok is beni bekliyor :((((((
Firsat var ikene size bu tarifi ekleyim dedim. Gecenlerde Star TV de yayinlanan Soframiz programini izlerken bu tarifi gördüm ve hemen uyguladim. Ev halki cok begendi!!!!
Sevgili Dilek hanima (Istanbul) tesekkürler ediyorum bizimle bu güzel ve pratik tarifi paylastigi icin.
Bu tarifimi Sevgili arkadasim catlakkafe ve sevgili arkadasim gelibolu nin Etkinligine yolluyorum.





Hamur icin:


1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı yoğurt
1 paket kabarta tozu
Aldığı kadar un




İç Malzemesi:

1 kutu ton balığı
1 kase kornişon turşu
2 adet katı haşlanmış yumurta
5 kaşık mayonez
süslemek icin biraz tane misir




Hamur malzemelerini karıştır yumuşak bir hamur elde et,tart kalıbına hamuru yerleştir fırında 175 derecede pişir (10 -15 dk.) fırından çıkartıp soğumaya bırak, diğer tarafta turşuları rendele içine ton balığını koy mayonezle karıştır,tart hamurunun üzerine yay,onun üzerine yumurtayı rendele ve yay yumurtanın üzerine mısırları yayıp elinde hafif bastırarak düzelt.

1 yorum:

  1. merhaba canım burda http://minimutfaktan.blogspot.com/2012/03/mercimek-koftesi.html senin için bir tarif var alırmısın..kolay gelsin

    YanıtlaSil