13 Mart 2012 Salı

BÜRYAN VE FIRINDA TAVUK

Gönderen:pozitif pembe
Katılımı için çok teşekür ediyorum.Arkadaşımın güzel tarifleri için TIKLAYIN



Büryan ve Fırında Tavuk2 su bardağı arpa şehriyesi (1 su bardağını yağda kavuruyoruz)
4 su bardağı sıcak su
tereyağı,zeytinyağı,tavuksuyu
Arpa şehriyesinin bir bardağını yağda hafif kavurup diğer yarısınıda tencereye ilave ediyoruz bir kere çevirdikten sonra tavuksuyunu ve sıcak suyuda ilave edip kısık ateşte pişiriyoruz...
Fırın poşetine tavuk butlarını ve patatesleri zerdeçal,kekik, tuz ve curryle karıştırıp koyuyoruz kızarana kadar pişirip pilavın üstüne koyarak servis ediyoruz.
Ne zamandır yapmadığım kabaklı ve havuçlu taratorda yaptım.Bu sene brokoli ve kereviz salatası yapmaktan buna hiç sıra gelmemişti...Zaten pazarda da kabağa pek rastlanmıyordu...
Kabak ve Havuç Taratoru
2 kabak rendelenmiş
2 havuç rendelenmiş
5 yemek kaşığı ceviz
sarımsaklı ve 1 yemek kaşığı mayonez katılmış yoğurt
üstünede naneli yağ
Az yağda önce kabağı kavurdum içine cevizin yarısında koyduktan sonra bir kere çevirdim.Bir servis tabağına aldım.Aynı tavada az yağ ile havucu kavurup kalan cevizide ekledim onlarıda bir kere çevirip kabağın üstüne döktüm üstüne yoğurdu ve yağın ilk sıcağı çıktıktan sonra onuda döktüm hepsi bu...
Tatlıda var merak etmeyin!!!

2 yorum:

  1. tarifimi yanlış almışşsınız ben havuçlu keki etkinlik için yollamıştım diğerleri yemek ya çay kahve bahaneye uymuyor...üzüldüm şimdi okuyan olunca abes bulacak...yoğunluktan anca bugün geldim ...

    YanıtlaSil
  2. Yanlış tarif aldığım için özürdilerim canım benim hatam lütfen üzülme için rahat olsun ayrıca hiçde abes olmadı. Bu arada havuçlu kekinide yayınladım

    YanıtlaSil