9 Mart 2012 Cuma

Çay Kahve Bahane etkinliği



Gelibolu17'nin hazırladığı

"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine

11 MART-26 MART tarihleri arasında

http://catlakkafe.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım...

Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...

Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....

“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

Muhammed Mustafa (s.a.v)

Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)

Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Çatlak kafe (Nuray) ye gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp

http://catlakkafe.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)

Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

7 yorum:

  1. Tamam canım tüm yayınlarımla destekliycem sana kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. davetin için teşekkürler canım.en kısa zamanda bir tarif hazırlayacağım.
    kolay ğelsin..

    YanıtlaSil
  3. canım kolay gelsin inşallah bir tarif yollayabilirim. uzun zaman oldu blogumu bile güncelleyemiyorum. senin yapacağın etkinlik güncellememe sebep olur. kolay gelsin.öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin canım.
    Bol paylaşımlı bir etkinlik olsun inşallah.
    Dün yayınladığım içli köfte ve çiğ köfte tariflerimi alabilirsin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Selamlar arkadaşım etkinlik kolay gelsin sayfamda tarifim var havuçlu kek alabilirsin

    YanıtlaSil
  6. Tesaduf buldum bu etkinligi! Hemen hazirlanip bende geliyorum!

    YanıtlaSil
  7. Tariflerinizinbekliyorum arkadaşlar sevgiler

    YanıtlaSil