20 Mart 2012 Salı

SADRAZAM LOKUMU

Gönderen:benim denizim


Güzel tarifleri için arkadaşıma teşekkür ediyorum.Ellerine sağlık.Arkadaşımın güzel tariflerini görmek için TIKLAYIN


SADRAZAM LOKUMU



Merhaba,dün akşam günüm vardı. Akşam oturmalı olduğu için yapılacaklara sınırlama getirdiler. İlk kurbanda ben oldum. Sanki misafirler aç kaldı gibi geldi bana...Bilmiyorum artık memnun edebildim mi? ama ben çok huzursuz oldum. Hayatımda ilk defa böyle 3 çeşitle gün misafiri ağırladım.

Baklavalık yufkadan patates böreği

Sadrazam Lokumu

Mevsim Salatası

Çeşitleri görünce iyiki senin gün arkadaşın değiliz yoksa aç kalırdık dediğinizi duyar gibi oldum.
Sabah sabah bu kadar laf yeter.:)))))
Sadrazam Lokumunu ben çok yaparım. Her zamanda beğenerek ve severek tüketiriz....Daha öncede paylaşmıştım sizlerle.. O yüzden tembellik yapıyorum. Tarifimi ayrıntılı bir şekilde fotoğraflarıyla birlikte buradan alabilirsiniz..
73. Hafta P.D.Ç.S Etkinliğine ev sahipliği yapan Gülcan' a Çay kahve Bahane Etkinliğine ev sahipliği yapan Nuray'a gönderiyorum. Kolay gelsin arkadaşlar.....

4 yorum:

  1. Etkinliğe pişi yaptım alırmısın sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba etkinlik icin kurabiye yaptim uygun gorurseniz alirmisiniz.
    İsmi de sizin siteye uygun Çatlak Kurabiye Çatlak Kafede..))

    YanıtlaSil
  3. ben de etkinlik içiin bir şeyler hazırlamak istiyordum ama hafta sonu evimi taşıyacağım. akşamları evi topluyorum, bir türlü fırsat bulup yapamadım. ama tariflerinizi keyifle takip ediyorum. Herkesin eline sağlık...

    YanıtlaSil