21 Mart 2012 Çarşamba

ÇİKOLATALI CEZERYE TOPLARI

Gönderen:Melisa

Güzel tarifleri için arkadaşıma teşekkür ediyorum.Ellerine sağlık canım. Güzel tariflerini görmek için TIKLAYIN    

.

Çikolatalı Cezerye Topları



malzemeler:
5orta boy rendelenmiş havuç
1paket pötibör bisküvi
1su bardağı toz şeker
1çaybardağı kavrulmuş kırılmış fındık
üzerine eritilmiş çikolata
bolca hindistan cevizi

havuçları şekerle birlikt tavaya alıp kavuruyoruz
suyunu çekinceocağı kapatıp içine ufalanmış bisküvileri fındığı ekleyip top şeli veriyoruz
ben böyle şeyleri elle çok oynandığı zaman yemeyi sevmiyorum
o sebeple minik kalıplarıma kaşıkla basıp bir servis tepsisine ters çevirip çıkarıyorum
hepsi düzgün şekillerde oluyor
üzerine benmaride erittiğim çikolatayı en üstünede bolca hindistan cevizi
afiyetler olsun


kalıbım softbowl papatya kalıp

tarifimi sevgili gelibolu17-midedenkalbe. ye ve http://catlakkafe.blogspot.com/ ye gönderiyorum

1 yorum:

  1. Canım,
    etkinliğine blogumda 21 martta yayımladığım milföylü tatlıyla katılmak istedim.
    Kolaylıklar dilerim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil