14 Mart 2012 Çarşamba

KEKİKLİ - YUMURTALI EKMEK

Gönderen:muhabbet sofrası
Katılımı için çok teşekkür ediyorum.Arkadaşımın güzel tariflerini görmek için TIKLAYIN


Merhaba....

Nasılsınız bakalım....

Bu sabah kendimi ödüllendirmek istedim ve kalktım yumurtalı ekmeklerimi yaptım

Neden ödüllendirdim, ne oldu ki:)

Hiiiççç, illa bişey mi olması lazım dimi :)

Yanında da çay en açığından

Zaten annem çayın içine o kadar çok şey katıyor ki

Bazen diyorum, yakında korkarım beni de atarsın demliğin içine :)

Birgün de onun tarifini veririm :)

Ben şimdi bu ekmekleri naıl yaptım onu diyim

Birazcık beyaz peyniri ezdim.

İki yumurta kırdım ,kattım peynirin içine, bir tutamda kekik

Sonra teflon tavayı kızdırdım, çok azıcık sadece tavanın dibi yağlanacak kadar sıvı yağ ekledim.

Ekmekleti harca bulayıp tavada ızgara ettim ve sıcak sıcak yedim gitti bitti bile :)

Zaten bu ölçüden de beş dilim ekmek yumurtaladım :)

Hepsini ben mi yedim.

Evet hepsini ben yedim :)

Afiyet olsun hem bana hem de yapacaklara :)
bu arada tarifi çay-kahve bahane etkinliği düzenleyen Gelibolu17'ye yolluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder