31 Temmuz 2012 Salı

Civan ali

Giresun'lu Ayşe ablamın tarifi

Malzemeler
3 tane orta boy patlıcan
2 tane kırmızı biber
2 tane yeşıl biber
1 tane kuru soğan
3 tane domates
3-4 diş sarımsak
tuz
zeytin yağı

yapılışı
Patlıcanları alaca soyup parmak genişliğinde kesin tencereye koyun  biberleri iri doğrayın patlıcanların üstüne koyun  soğanı salata soğanı gibi doğrayın sarımsakları ilave edin üstüne domatesleri rendeleyin yağ ve tuz koyup hiç su koymadan ocakta orta ateşte pişirin.Soğuk servis yapın

4 yorum:

  1. ayşe ablanın ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık...
    ben de Giresunluyum, yemeği biliyorum ama isminin civan ali olduğunu bilmiyordum.
    öğrendim ;)

    YanıtlaSil
  3. bildiğimiz patlıcan yemeği aslında adı bana çok ilginç geldi

    YanıtlaSil
  4. Çok hafif bir tarif, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil