2 Mart 2015 Pazartesi

portakallı kurabiye

Malzemeler
150gr.margarin
1 yumurta
200gr.şeker
1/4su bardağı toz fındık
1 avuç iri kıyılmış fındık
2 portakal kabuğu rendesi
yarım paket kabartma tozu
350 gr.kadar un
 
üzeri için
1 yumurta sarısı
 
Yapılışı
portakal kabuklarını ince rendeleyip şekerle beraber benmari usulü ısıtın karıştırın .Margarini küp küp doğrayın portakal kabuğu rendesi ve diğer malzemeleri ekleyip yoğurun hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparın elinizle yuvarlayın fırın tepsisine dizin üzerlerine yumurta sarısı sürün önceden ısıtılmış fırında 180 derecede 20 dakika pişirin
 
 

21 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık.Kurabiye de portakal tadı çok güzel oluyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık,yarın pazardan portakal alıp bende yapıcam.

    YanıtlaSil
  4. Bende hafta sonu yaptım.Mis gibi portakal kokusuna bayılıyorum.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel göeünütoe eminim tdıda öyledir.Ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Portkalın tadına bayılıyorum..Kurabiye ve hamur işlerinin lezzetine lezzet katıyor..Ellerinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Portakalın nefis bir lezzet kattığına eminim.. ,
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık kurabiyenin kokusu buraya kadar geldi içinden bir tanesini aldım emeğinize sağlık afiyet olsun sevgiler bıraktım.....

    YanıtlaSil
  9. Bu yemek bloggerları yüzünden kilo alacağım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. ayy nefis kokmuştur ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Mis gibi kokar bu kurabiyeler,ellerinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Mis gibi kokar bu kurabiyeler,ellerinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Mis gibi kokmuştur, ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  14. portakala bayılırım. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Mis gibi kokusu Bursaya kadar geldi :))
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. tam mevsimi... Kokusunu hayal bile edemiyorum. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. Nasıl güzel görünüyor ellerinize sağlık..
    bana da beklerim.. beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. kekte ve kurabiyede portakal ve limonu çok sever ve yakıştırırırm. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. ne hoş olur ellerine sağlık portakallı her şeye bayılıyorum segiler

    YanıtlaSil
  20. Coculugumda annemin yaptigi portakalli kurabiyeler geldi aklima.. ellerize saglik..

    YanıtlaSil