21 Şubat 2013 Perşembe

Beze




malzemeler
2 yumurta akı
2 çay bardağı şeker
2 damla limon suyu
çok az tuz(1-2gr.)

Yapılışı
Yumurta aklarını sarılarından ayırın sarılar yumurta aklarına  kesinlikle bulaşmamalı. Malzemeleri miksere koyup hızlı devirde  beyazlaşıp krema kıvamına gelene kadar yaklaşık 15- 20 dakika  çırpın.İsterseniz gıda boyasıyla renklendirebilirsiniz ben pembe ve beyaz yaptım


  Hazırladığınız karışımı krema sıkma torbasına koyup yağlı kağıt yayılmış tepsiye istediğiniz büyüklükte sıkın

 önceden ısıtılmış fırında 100 derecede 1 saat 15 dakika kadar pişirin.Fırından çıkarın

6 yorum:

  1. canım merhaba :)
    Güel bezelerin şimdi yayında çok teşekkürler ellerine sağlık,gene beklerim,selamlar :)

    Bezelerin Burada Yayında

    YanıtlaSil
  2. ben bu bezelerin şekline bayılıyorum..eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. IYI GECELEER BEZEYI ÇOK SEVERIM AMA YIYEMIYORUM ELINE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim lezzet..Hiç bir yumurta akını araya vermem,hemen beze yaparım..ellerinize sağlık..Blogunuzu takibe aldımm banada beklerim..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
  5. canım pastanelerdekinden daha güzel olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil