18 Nisan 2012 Çarşamba

ISLAK KEK




Ben 21 cm lik borcama bu ölçülerin yarısını yaptım. Afiyet olsun

4 yumurta
2su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
2 su bardağı şeker
3 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un

sos için
1,5 su bardağı şeker
1,5 su bardağı süt
1/2 su bardağı sıvı yağ
2 yemek kaşığı kakao

Şekerle yumurtaları çırpın süt, yağ ,kakao ve diğer malzemeleri ekleyin karıştırıp tepsiye dökün 170-180 derece ısıtılmış fırında pişirin.
Sosu hazırlayıp pişen kekin üstüne dökün.

Bu tarifi çay,kahve bahane etkinliği için  pastaeli ne ve porselen demlik çay saati etkinliği için  paşasofram a gönderiyorum

12 yorum:

  1. Çok sevdiğim bir kektir. Ne de güzel yapmışsın. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    ÇOK SEVERİM
    :)

    YanıtlaSil
  3. kakaolu olsun da kek olsun,nefis görünüyoru,tadını ..mmmmmm

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık... benim acilen blogları gezmeyi bırakıp diyete başlamam gerek ;)

    YanıtlaSil
  5. kekin yayinda canim cok tsk.ler ellerine saglik, yine beklerim

    YanıtlaSil
  6. nefis yaninda kahvede varmi canim ,ellerine saglik

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler arkadaşlar her zaman beklerim

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık aldım tarifi.teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. kekinden bir dilim almak istedim kahvemin yanında iyi olurdu....eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık çok güzel çok nefis görünüyor

    YanıtlaSil